HTML

Új élet Pesten!

Pesten tanulok tovább. Új fejezet kezdődik az életemben! Lássuk hát!

Friss topikok

  • tzs12: szevasz látom Te is Bánkis vagy, google-on keresztül akadtam a blogodra! Lenne egy pár kérdésem... (2008.11.27. 12:52) ...::: Úrja :::...
  • Katscha: A kukorica jobb konzervként xd xD (2008.10.14. 05:02) ...::: Végre vége :::...
  • Katscha: Akkor ha hazajössz, lessz lehetőséged a rendetrakni a szobádban. :P Alig találtam meg a dvd-játszó... (2008.10.13. 02:59) ...::: Szombat :::...

2008.10.12. 21:07 SupiCucu

...::: Szombat :::...

- Ahogy igértem már itt is vok.

- Tegnap, azaz Szombat, reggeltől kezdeném. Jocóval, feltakarítottuk, a szobánkat, wc-t, fürdőt, konyhát, mindössze "csak" 3 óra hossza volt. Szeretem a tisztaságot, persze nem csak ezért volt a nagy hajcihő, hanem Hétfőn szoba ellenőrzés lesz.  Aztán elmentem a Media Marktba, mert kellet pár kábel ahhoz az 5.1-hez, amit Bence (ikertesóm) hozott fel nekem. Hogy, hogy kerül ő a Nyíregyházi főiskolától egészen Pestig? Hát, úgy hogy jött a magyarválogatott meccsre, de erről majd lejjebb olvashattok. Szal megjött öcsém vonatja (azért öcsém, mert 5 perccel hamarabb láttam meg ezt a "csodás" napvilágot), és felvittem

a koliba. Szét pakoltunk és főztem neki kaját! Nem egy nagy valami, de ez tőlem már művészet. A kaja az csak annyi, hogy spagetti tészta, tejföl, sajt, és egy kis bacon. Laktató és finom is. A főzésről meg sütésről még csak annyit, hogy Jocival sütöttünk ilyen sajttal töltött pulykamellet, és az utolsó kettő kicsit oda kapott de nem volt vészes. Erre egyszer csak, szól a vezetékes telefon, a portáról hívtak, hogy mi a f...-t csinálunk, mert lent bejelzett a füstjelző. Tehát megkajáztunk, aztán szedtük a sátorfánkat és irány a meccs!

- Magyarország - Albánia 2-0. Nagyon jó meccs volt, vagy is a második félidő. 25 ezren voltunk kb. A hangulat fergeteges volt, sajnos nem a "B"-középbe sikerült jegyet kapni, de majd legközelebb. Végig szurkoltuk a meccset, hangom alig maradt, de ez még semmi, mikor megindul a tömeg a Metro-k felé, nah az hatalmas. Vártuk a metrot, közben persze lent is mentek a slágerek, hogy : " Ki nem ugrál büdös Román...", vagy " Ingyen

utazunk...", "Ria, Ria...", nem kell bemutatnom szerintem. Persze mikor megjött a metro, mindenki arra akart felszállni, mi éppen, hogy csak felfértünk. Nah, hát persze ott is ment tovább a szurkolás, úgy pattogott a metro-kocsi menet közben, azt hittem leesik a sínekről. Majd, ha jött egy megálló, ment a " Szerbusztok-Szerbusztok" szöveg. Mi leszálltunk a Blahán, persze a mozgólépcsőtől a Baross utccáig ( 2 megálló villamossal) végig ment az ordibálás, és fújtam rendesen a dudát is. Nah nagy nehezen beértünk a koliba, és ott már várt minket Joci, álmos és agyon "tanult" fejjel.

- Nagy nehezen rábeszéltem őket, hogy menjünk el bulizni. Nah 23:20 körül elindultunk, a Club Play-be. Persze fingunk sem volt merre kell menni. Természetesen a Duna másik oldalán volt, hát szép kis gyalogtúrának igérkezett. Piánk nem volt, így bementünk az első NON STOP-ba. Erre kivolt írva, hogy 23:00-tól 06:00-ig nem adnak ki alkoholt. LOL. Aztán csak vettünk két pezsgőt egy rákövetkező boltban. Nagy nehezen megtaláltuk a disco-t. Majdnem bejutunk, mikor oda jön egy barom kidobó és beszól Jocinak, hogy az öltözéke nem megfelelő a klubb image-hez. Szal szarul öltözött fel szerintük, így nem mehet be. Nah jól ráfáztunk. Hát ha nem kell a pénzünk, akkor megyünk haza. Hát ez volt a Szombati nap Pesten.

- Csucsu

 

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://supicucu.blog.hu/api/trackback/id/tr24710539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Katscha 2008.10.13. 02:59:46

Akkor ha hazajössz, lessz lehetőséged a rendetrakni a szobádban. :P Alig találtam meg a dvd-játszó kapcsolóját, vagyis nem én, mert én nem találtam és Apa találta meg. xD
süti beállítások módosítása